0942450180

Dunlop SP Sport Maxx TT DSROF 225/60 R17 99V *, runflat

Dunlop

Kansainvälinen rengasvalmistaja, korkeamman hintaluokan laaturengas

Dunlop SP Sport Maxx TT DSROF

Toimitamme vain renkaan. Jos kuvassa näkyy vanne, se on siinä vain dekoratiivisista syistä.

vain 189,99
Ilmainen toimitus!
sis. kierrätysmaksu

Määrä:

Rengaskoko:225/60 R17 99V muutos
Saatavuus:Vielä 8 Varastossa
Rengastyyppi: Kesärenkaat
* Alkuperäisvarustus BMW-malleille
runflat Hätävaraominaisuuksilla varustettu rengas, ajoneuvossa on oltava ilmanpaineenmittausjärjestelmä
Asiakkaiden arvostelut:
EU-rengasmerkintä:Vierintävastus D Märkäpito C Melupäästö B71 dB
EAN:3188649809974
Tuotenro:R-197311
nopeus:V: tämän renkaan suurin sallittu nopeus on enintään 240 km/h .

Hyvä ohjaustarkkuus DuPont™ Kevlar® -tekniikan ansiosta. Suuritehoisiin urheiluautoihin.

  • Ohjaustarkkuutta DuPont™ Kevlar® -tekniikan avulla
  • Loistava käsiteltävyys ja ohjattavuus kaarteissa
  • Erinomaiset pito- ja jarrutusominaisuudet

Ohjaustarkkuutta Kevlar-teknologialla. SP Sport Maxx TT -renkaat vievät suorituskyvyn aivan uudelle tasolle DuPont™ Kevlar® -teknologian ansiosta. Tämä luja komponentti tukevoittaa sivuseinämää ja parantaa ajotarkkuutta. Dunlopin Touch-tekniikka parantaa ohjautuvuutta ja ajotuntumaa.

Loistavat käsittelyominaisuudet ja ohjautuvuus kaarteissa. Sport Maxx TT -renkaiden pintakuviointi jakaa paineen renkaaseen tehokkaasti, mikä parantaa käsiteltävyyttä märillä ja kuivilla pinnoilla. Tasaiset siirtymät suorilta osuuksilta kaarteisiin antavat enemmän aikaa tunnustella pitoa ja reagoida, myös suurissa nopeuksissa. Olka-alueen tukevat kuviopalat antavat lisävakautta kaarteissa.

Erinomaiset pito- ja jarrutusominaisuudet. Nauti loistavasta pidosta ja lyhyemmistä jarrutusmatkoista sekä märillä että kuivilla pinnoilla ainutlaatuisen, myös kilparadoilla käytettävän nanopartikkeleita sisältävän kulutuspintaseoksen avulla. Epäsymmetrinen urasijoittelu parantaa pitoa entisestään ja tehostaa ajoneuvon hallintaa moottoritienopeuksissa.

Erityinen palleosajärjestelmä. Vahvistaa renkaan ja vanteen välistä yhteyttä antaen entistä täsmällisemmän ajokokemuksen. Aivan kuin käden ja ratin välinen yhteys, erityinen palleosajärjestelmä parantaa ajon hallintaa ja välittää tietuntuman poikkeuksellisen hyvin..Edut Parempi tietuntuma, vakaus ja tarkkuus.

Silica-Plus-seos. Moottoriurheilussa käytetty pintakuvion seostekniikka, jolla on erinomaiset pito-ominaisuudet, erityisesti märällä tiellä ja alhaisissa lämpötiloissa.Edut Erinomainen jarrutus- ja kiihdytyskyky; erinomainen pito märissä ja kylmissä olosuhteissa; vähäinen kuluminen.

Nanohiukkaset. Kulutuspintaseos, jossa on kilparenkaiden nokimustan nanohiukkasia. Hartsiin ja polymeeriaineksiin yhdistetyt nanohiukkaset antavat erinomaisen pidon kuivilla ja märillä teillä.Edut Ensiluokkainen pito kuivalla ja märällä, tarkka jarrutus, alhaisempi kuluminen.

Saumaton vyö (JLB). Hybridipäällysteknologia, joka vähentää muodonmuutoksia suurilla ajonopeuksilla.Edut Huippuluokan vakaus suurilla ajonopeuksilla, tasainen kuluminen.

Maximum Flange Shield (MFS). Vanteen reunan suojajärjestelmä. Renkaan ympärillä pyörän laipan yläpuolella on MFS-järjestelmän kumiprofiili, joka luo suojaavan puskurivyöhykkeen.Edut Suojaa kalliita kevytmetallivanteita hiertymiltä.

Muuttuva maakosketussuhde. Epäsymmetrinen kulutuspintakuvio ja muuttuva maakosketussuhde parantavat vesiliirtoturvallisuutta. Massiiviset olkapalat poistavat veden nopeasti ja ilman turbulensseja ja takaavat hämmästyttävän vakauden kaarreajossa.Edut Erinomainen vesiliirron sieto, lisääntynyt tiekosketus, entistä parempi vakaus ja ohjaustarkkuus kaarreajossa.

Epäsymmetrinen kulutuspintakuvio. Epäsymmetrinen kulutuspintakuvio parantaa ajettavuutta ja vesiliirron vastustusta. Yhtenäinen keskiripa parantaa vakautta ja ohjaustarkkuutta. Epäsymmetrinen urarakenne tehostaa pitoa märillä ja kuivilla pinnoilla.Edut Parempi suorituskyky sekä suorilla että kaarteissa, pienempi vesiliirron riski.

Matalampi kulutuspintakuvio. Entistä litteämmän kulutuspintaprofiilin ansiosta Dunlopin uuden sukupolven renkaiden kosketuspinta on renkaan koosta ja tyypistä riippuen 4–8 % tavallista suurempi. Entistä suurempi kosketuspinta parantaa vakautta ja tietuntumaa, mikä takaa nopean ja tarkan käsiteltävyyden.Edut Parempi ajovakaus ja ohjaustarkkuus, vähemmän hampaille kulumista, erinomainen vakaus ja tarkkuus kaarteissa, ensiluokkainen pito kuivalla tiellä.

Kevlar®-massa. Kevlar®-kuitumassalla vahvistetut sivupinnat säilyvät ihanteellisen jäykkinä korkeissa toimintalämpötiloissa.Edut Parempi tietuntuma ja ajotarkkuus.

Monilamellijärjestelmä. Keliolosuhteet voivat vaihdella huomattavasti talviaikaan. Kylmä, kuiva, luminen tai loskainen tie voi asettaa renkaalle erittäin ankaria vaatimuksia. Dunlopin monilamellijärjestelmä vastaa haasteeseen erityyppisillä lamelleilla erilaisiin talviolosuhteisiin.Edut Yhtenäinen suorituskyky vaihtelevissa talviolosuhteissa.

Kaksoissilikaseos. Seos parantaa kiihtyvyyttä ja vähentää kulumista.Edut Erinomainen jarrutus- ja kiihdytyskyky; erinomainen käsiteltävyys kesäisillä ja syksyisillä teillä; hyvä pito; kulutuskestävyys.

Renkaat, joilla on tyhjäajo-ominaisuus
Tyhjäajo-ominaisuus saadaan vahvistamalla renkaan sivupinnat siten, että renkaan muoto säilyy, vaikka paine putoaa. Tämä ominaisuus estää rengasta putoamasta vanteelta. Tämä tarkoittaa, että matkaa voi jatkaa 80 km ajamalla nopeudella 80 km/h. Kaikkien tyhjäajo-ominaisuudella varusettujen renkaiden sivuseinämässä on RSC-symboli (Run Flat System Component). Tyhjäajorenkaat eivät edellytä mitään erikoisvanteita, mutta ne soveltuvat vain autoihin, joissa on toimiva ilmanpaineen seurantajärjestelmä.

Näytä kaikki renkaat



Rengasmerkintä / tehokkuusluokat

123rengas.fi - tarjouksen Delticom AG 0